Pierwsze śniadanie biznesowe z Salesforce

Zapraszamy na kameralne śniadania biznesowe, podczas których przedstawiamy najlepsze rozwiązania Customer Experience.

Wyobraź sobie dzień, który rozpoczynasz od pysznego śniadania w dobrym towarzystwie. My tak robimy, dołącz do nas! Relacja z pierwszego spotkania:

Jak połączyć dynamikę start-up’u ze stabilnością korporacji

Pierwsze spotkanie z cyklu śniadań biznesowych z Salesforce odbyło się 17 stycznia w krakowskim hotelu Pod Różą. Rozmawialiśmy na temat zbierania informacji o osobach odwiedzających strony internetowe firm, jednym centralnym miejscu do obsługi klientów przez wszystkie kanały komunikacji, widoku 360 stopni Klienta i 360 stopni firmy dzięki modułowi raportowemu.

W ramach dyskusji o firmowych stronach internetowych poruszyliśmy temat formularzy progresywnych. Aby nie przytłaczać klientów ilością wymaganych informacji warto je podzielić tak, aby przy kolejnym wypełnieniu formularza wymagane były inne dane. W ten sposób zbieramy cały wachlarz danych o kliencie. Klienci są z reguły wrażliwi na konieczność przekazywania informacji o sobie i chętniej zostawią nam pojedyncze dane, niż jednorazowo wypełnią złożony formularz.

gadzety deloitte
Na naszych gości czekały gadżety Deloitte Digital

Zaprezentowaliśmy jak łatwo Salesforce Service Cloud pozwala na jednym ekranie obsługiwać telefony, posty z Facebooka, chat, emaile… Wszystkie informacje pozostawiane przez klienta wyświetlają się w systemie w czasie rzeczywistym. Dodatkowo system przypomina o konieczności komunikacji zwrotnej z klientem, jeśli nie wystąpi płynna reakcja z naszej strony, co pozwoli nam uniknąć pozostawienia bez ewentualnej odpowiedzi zapytań klienckich. System zbiera w jednym miejscu informacje o punktach styku klienta z firmą (np. zakupionych produktach, umowach etc.). Wszystko to jest powiązane ze sobą w jednym systemie, a cała komunikacja z klientem odbywa się w widoku 360 stopni.

Szczególnie wartościowy dla wyższego szczebla zarządzania jest moduł raportowy. Raporty ze wszystkich danych posiadanych w systemie można zrobić metodą „przeciągnij i upuść”. Każdy raport można przedstawić graficznie za pomocą wykresu. Wykresy z kolei można łączyć w pulpity, aby na jednej stronie widoczne były wszystkie interesujące nas KPIs w czasie rzeczywistym.

Specjaliści Deloitte Digital przeprowadzili prezentację systemu na żywo na przykładzie jednej z możliwych ścieżek klienta – od momentu wypełnienia formularza na stronie firmy poprzez sprzedaż i serwis pozakupowy przez kanał społecznościowy. Na pytania odpowiadał także przedstawiciel firmy Salesforce, z którym mogliśmy porozmawiać o realnych korzyściach z wdrożenia narzędzi Salesforce u Klientów oraz o modelu licencjonowania.

Kolejne Śniadanie biznesowe Salesforce odbędzie się 9 lutego 2017 w Warszawie

„Nowoczesna obsługa klienta w oparciu o Customer Journey”

Zarejestruj się

Gospodarze spotkania:

Jan Michalski
Jan Michalski
Partner, Deloitte
Joanna Komorowska
Joanna Komorowska
Starszy konsultant, Deloitte
Michał Rusinowski
Michał Rusinowski Account Executive, Salesforce

 

Share on Facebook0Share on Google+0Tweet about this on Twitter0Share on LinkedIn0

Podobne wpisy

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *